مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره پارکت لمینت (بخش 1)

سازگاری با سایش


هر محیطی نیازمند کفپوش با خصوصیات خاص آن محیط است. این را با چرخاندن کاستورهای نرم بر روی کفپوش آزمایش می کنند. فاصله هر طبقه بعد از چندین هزار چرخش مشخص میشود، تا کفپوش آسیب ببیند.

نظافت و مراقبت

سطح یکپارچه پارکت لمینیت اجازه می دهد کف به سرعت تمیز شود. فقط  کافی است تی را به صورت کامل روی سطح بمالید – کار انجام شده است! هنگام پاک کردن اطمینان حاصل کنید که تی یا پارچه به خوبی روی کف است. این به عنوان پاک کردن “کمی مرطوب” شناخته شده است.

هسته مرکزی

لایه مرکزی در یک کف پارکت لمینت. این لایه از جنس MDF یا HDF ساخته شده است. لایه تزئینی به علاوه پوشش محافظ (در بالا) و لایه ثبات دهنده (در پایین) بر روی هسته پرس می شوند.

کاغذ دکور

ظاهر یک کفپوش پارکت لمینت است. تولید کاغذ دکور که شامل تکنیک های عکاسی می شود، می تواند هر سلیقه ای را تامین کند و آن را بر روی کاغذ به اصطلاح دکور چاپ کند، که همراه با پوشش محافظ، لایه رویی از کفپوش پارکت لمینیت را تشکیل می دهد. کاغذ دکور همچنین می تواند به صورت مستقیم بر روی هسته چاپ شود. طیف وسیعی از کاغذ دکورهای موجود در دسترس برای فروش با طرح های چوب و سنگ های معتبر برای دکوراسیون خلاقانه شخصی است.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال فرایندی است که در آن تصویر کاغذ دکور به عنوان یک مجموعه داده دیجیتال موجود است که به طور مستقیم از یک رایانه به دستگاه چاپ منتقل شده و از تکنولوژی چاپ پیزو یا جوهر افشان استفاده می کند. چاپ دیجیتال برای شخصی سازی بیشتر و پاسخگویی سریعتر به درخواست مشتری، به لطف تکنولوژی اجازه میدهد حتی در اندازه های کوچک، انواع مختلف رنگ و انتخاب رایگان فرمت را داشته باشد. البته تغییرات در مراحل حساس فرایند تولید از انتخاب آثار چاپی تا مجموعه داده نهایی در فرمت تولید وجود ندارد.

چاپ مستقیم

چاپ مستقیم توصیف یک فرآیند است که در آن دکور به طور مستقیم بر روی هسته چاپ میشود. سپس سطح لاک زده میشود.

دفع

باقی مانده های کف پوش پارکت لمینیت را میتوان همراه با زباله های معمولی دفع کرد. بهتر است که کفپوش پارکت لمینت دفع شده را به محل دفن زباله هایی که می توان آن را به راحتی سوزاند منتقل کرد، به دلیل اینکه کفپوش پارکت لمینیت به طور عمده از چوب ساخته شده است.

DPL

اختصار برای (Direct Pressure Laminate) پرس مستقیم پارکت لمینت. این یک روند است که در آن کاغذ دکور، لایه محافظ و لایه ثبات دهنده بر روی هسته پرس می شوند.

صدای قدم زدن

DRUM SOUND صدائی است که در اتاق ها هنگام راه رفتن روی کف  پارکت لمینیت تولید می شود. تمایز میان صدای درام و صدای پائین ساخته شده است. صدای Footstep سر و صدا تولید شده در اتاق های پایین زمانی که بر روی کف راه می روید. صدای پا و صدای درام میتواند با استفاده از پوششهای عایق ویژه کاهش یا اصلاح شود.

سازگار با محیط زیست

کفپوش پارکت لمینت عمدتا از چوب ساخته شده است. چوب یکی از مواد خام پایدار و قابل تجدید سازنده سیاره ما است و کفپوش پارکت لمینت محصولی قابل بازیافت است. مانند همه محصولات بر پایه چوب کفپوش پارکت لمینیت همچنین شامل فرمالدئید می باشد، اما میزان انتشار ممکن است به میزان قابل توجهی کمتر از حد قانونی 0.1 ppm (به عنوان مثال 12/12 میلی گرم بر متر مکعب هوا)، این مقدار به اصطلاح E1 باشد.

فاصله از دیوار

فاصله از دیوار که باید در هنگام نصب کفپوش لمینیت مشاهده کرد. آنچه که به عنوان انبساط (افزایش سطح) شناخته می شود، تضمین می کند که کفپوش می تواند گسترش یابد، به عنوان مثال اگر تغییرات آب و هوایی رخ دهد. فاصله کفپوش پارکت لمینت از دیوار باید حداقل 8 میلی متر باشد. همین فاصله نیز باید از لوله های گرمایش، فریم های درب، ستون ها و غیره مشاهده شود.





  • ۹۷/۰۱/۱۱
  • پریسا پیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی