مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاثیر چیدمان مبلمان در بزرگتر جلوه دادن منزل

برای بزرگتر جلوه دادن فضای خانه بهتر است مبلمان منزل با دیوار فاصله داشته باشد. تکیه دادن مبلمان به دیوار باعث ایجاد فضایی خفه و دلگیر می‌شود. حتی الامکان سعی کنید یکی از کاناپه ها را زیر پنجره یا نمای شیشه ای ساختمان قرار دهید و سایر مبلمان را چند سانتیمتر با دیوار فاصله دهید.
همچنین سعی کنید از یک کاناپه بزرگ به جای چندین مبل کوچک برای مبلمان منزلتان استفاده کنید. این انتخاب به ویژه در آپارتمان‌های کوچک باعث بزرگتر جلوه دادن محیط می‌شود.

استفاده از وسایل چندکاره برای بزرگتر نشان دادن منزل

برای مبله کردن فضاهای کوچک باید دقت لازم را به کار برد. استفاده از تخت‌های دو طبقه به جای دو تخت تک نفره، استفاده از مبلمان تخت‌خواب شو و استفاده از میزهای ناهارخوری تاشو، همگی در استفاده بهینه از فضای موجود موثر هستند.
بدیهی است با افزایش تعداد وسایل موجود در یک فضای محدود، آن فضا کوچکتر از واقعیت به نظر خواهد رسید. پس با انتخاب هوشمندانه وسایل می توان فضایی کوچک را بزرگ جلوه داد.


  • پریسا پیران
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که چگونه می‌توانید محیط اطرافتان را جادارتر جلوه دهید؟ در این مقاله ساختمون قصد دارد با نشان دادن ترفندهایی به شما بیاموزد، چگونه محیط های کوچک را بزرگتر نشان دهید. این مطلب جالب و در عین حال مفید است. برای یادگیری این ایده‌های جادویی با ما همراه باشید.


اگر در یک آپارتمان نقلی زندگی می کنید باید با انجام تغییرات کوچکی در دکوراسیون منزل خود و پذیرش تغییراتی در سبک چیدمان منزلتان، حداکثر استفاده را از فضای موجود آپارتمانتان ببرید. در ادامه چگونگی این امر را تشریح خواهیم کرد.

تاثیر رنگ ‌آمیزی سقف در جادارتر جلوه دادن منزل

یکی از موثرترین راهکارهای جادارتر جلوه دادن محیط منزلتان، رنگ آمیزی سقف است. شما می توانید با رنگ کردن یا استفاده از سایر دیوارپوش‌ها مانند کاغذ دیواری در سقف، سقف را بلندتر جلوه دهید. در واقع هر کاری که توجه‌ها را به سمت بالا جلب کند، باعث می‌شود فضای اتاق یا خانه بزرگتر و جادارتر به نظر برسد.

تاثیر رنگ‌آمیزی دیوارها در بزرگتر جلوه دادن منزل

با وجود اینکه رنگ‌های گرم و شاد فضای خانه را دلنشین و صمیمی تر می‌کنند، اما به دلیل جذب نور محیط اطراف، خانه را کوچکتر از واقعیت جلوه می‌دهند. اگر می‌خواهید فضای خانه بزرگتر و جادارتر از واقعیت جلوه کند، از این رنگ‌ها استقاده نکنید. توصیه ما استفاده از رنگ‌های کرم، سفید و سایر رنگ‌های روشن و خنثی است.
از رنگ کفپوش ها غافل نشوید! استفاده از رنگ‌های روشن برای کف‌پوش‌هایی مانند پارکت، لمینت یا کفپوش بتنی، همانند استفاده این رنگ‌ها برای دیوار، در بزرگتر نشان دادن فضای خانه امری ضروری است. همچنین بهتر است رنگ درب داخلی ساختمان را با رنگ دیوار و کف هماهنگ کنید. این کار علاوه بر ایجاد هارمونی دلنشین، در بزرگتر و جادارتر جلوه دادن فضای کلی ساختمان تاثیر چشمگیری دارد.


  • پریسا پیران