مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

  • ۰
  • ۰

6- تغییر جلوه میز پذیرایی
برای ایجاد تنوع می توانید شیشه شفاف روی میز پذیرایی خود را با شیشه آینه ای تعویض کنید؛ یا برای سطح میز از سنگ مرمری که دارای قطعات آینه ای است بهره گیرید. این کار سبب می شود جلوه میز پذیرایی و همچنین اتاق نشیمن خانه به مقدار زیادی متحول شود.

 

7- خالص سازی ترکیب رنگی دکوراسیون
یکی از ترکیب رنگی های آرامش بخش و زیبا که تقریبا همه سلیقه ها را راضی می کند، ترکیب رنگی خنثی شامل کرم، قهوه ای و شکلاتی به عنوان ترکیب رنگی اصلی است که همراه با یک رنگ برجسته و چشمگیر مانند قرمز گوجه ای، آکواریومی و زرد در مبلمان، پرده ها و دیوارها یا به عنوان چاشنی در لوازم جانبی مانند کوسن ها، گل ها و دیگر جزئیات، هارمونی زیبایی پدید می آورد. استفاده از یک رنگ واحد برای رنگ چاشنی، سبب افزایش انسجام در دکوراسیون می شود و در صورت تکراری شدن دکوراسیون می توانید تنها با عوض کردن این رنگ چاشنی با یک رنگ زنده دیگر، جلوه کلی فضا را تغییر دهید.

 

8- جایی برای وسایل شخی خود در نظر بگیرید
فضای کوچکی را برای قرار دادن اشیاء و لوازم پر استفاده خود، مانند دسته کلید یا عینک آفتابی در نظر بگیرید تا آن ها را همیشه آنجا قرار دهید و پس از استفاده، آنها را دوباره به جای اولشان برگردانید. این کار به دکوراسیون خانه و همچنین زندگی شما نظمی خوشایند می دهد.

 

9- اضافه کردن یک آینه
وجود یک سطح صیقلی و منعکس کننده مانند آینه، سبب می شود یک فضای کوچک و بسته، بزرگ و دلباز به نظر برسد .توصیه می کنیم ا گر تا به حال این کار را نکرده اید حتما آینه را به دکوراسیون فضاهای مختلف خانه از جمله ورودی، اضافه کنید.

 

10- کاناپه ای مناسب
به گفته اغلب کارشناسان و طراحان، کاناپه بزرگ تر همیشه بهتر نیست. یک کاناپه بزرگ می تواند نقشه و فضای یک اتاق را به هدر بدهد. پیش از خرید کاناپه حتما فضا را بسنجید وعاقلانه تصمیم بگیرید.

 

11- طبیعت بیرون را به داخل بیاورید
طبیعت را در مقیاس کوچک در دکوراسیون داخلی خانه خود بگنجانید. برای مثال، دسته گل های زیبا و سالم یا درختچه های زینتی را در دکوراسیون قرار دهید. این کار طراوت و شادابی را به فضای خانه می افزاید.

 

12- اقلام مصرفی را به نمایش بگذارید
اقلام و اشیاء مصرفی از قبیل صابون های رنگی و دستمال های پنبه ای را در ظرفی شیشه ای و شفاف قرار دهید. حیرت خواهید کرد وقتی ببینید که چگونه اشیاء مصرفی می توانند به این زیبایی به نظربرسند.

 


  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • پریسا پیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی