مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

  • ۰
  • ۰

بهترین پیشنهادها و ایده ها برای دکوراسیون، آن هایی است که با صرف کمترین هزینه به زیباترین حالت ممکن در دکوراسیون خانه ها می رسد. در این نوشتار سعی شده است که به بعضی از این نکات اشاره شود.


 

1- کنترل نور
 
شیدها و پرده کرکره هایی که از مواد طبیعی مانند بامبو بافته می شوند احساسی گرم و آرام در فضا القا می کنند. از سوی دیگر، این نوع شید ها وسیله خوبی برای حفظ حریم داخلی و همچنین تنظیم و کنترل نور وارد شده به داخل هستند. پیشنهاد ما این است که برای اتاق خوابتان ترکیبی از این نوع  شید ها وپرده های حریر و زیبا استفاده کنید. در این صورت می توانید هم از زیبایی و لطافت پرده حریر بهره ببرید و هم با کمک باز و بسته کردن شید، نور ورودی را کنترل کنید و اتاق را بر حسب نیازتان پر نور یا تاریک سازید.

 

2- بافت ها و الگوها را با هم پیوند دهید
هماهنگی و همسان بودن بیش از حد بافت ها و الگوها در دکوراسیون خانه می تواند کسل کننده باشد. بافت ها و الگو ها را برای جذابیت بیشتر با هم ترکیب کنید. برای مثال پارچه مخمل را در کنار حریر و پارچه طرح دار را در کنار پارچه ساده قرار دهید تا بدین صورت احساس حاکم بر فضا متعادل شود و پارچه ها همدیگر را تعدیل کنند؛ به این ترتیب دکوراسیون جذا ب تر به نظر می رسد.

 

3- میز کنار تختی خود را زیبا سازید
می توانید با قراردادن مجسمه ها، قاب عکس و آباژورهای زیبا روی میز های کنار تختی خود، جلوه ی آن را زیبا  سازید و در پی آن دکوراسیون اتاق خواب خود را متحول کنید. همچنین با قراردادن اشیاء و لوازم مورد نیاز در هنگام خواب در داخل کشوهای آن، از شلوغی فضای اتاق جلوگیری کنید. دسته بندی کتا ب ها و مجله های مورد علاقه روی میزهای کنارتختی از دیگر ایده های جالب است.

 

4- ایجاد یک مجموعه عکس
یک میز عکس را در نظر بگیرید و آن را به رومیزی شکیلی مزین کنید؛ سپس عکس هایی از خود و عزیزانتان را که برای شما دوست داشتنی و یادآور خاطرات شیرین است انتخاب کنید و در قاب های زیبا روی میز بچینید. چنین مجموعه عکسی را می توانید نه تنها روی یک میز عکس، بلکه روی هر سطحی که در دکوراسیون وجود دارد و برای این کار مناسب است ( مثلا پیش بخاری شومینه یا میز کنسول) قرار دهید.

 

5- درخشش به دکوراسیون بیافزایید
وجود مقداری نور در اتاق می تواند از یک دست شدن دکوراسیون پیشگیری کند. همچنین می توانید از یک آینه بزرگ به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون فضا استفاده کنید یا از برق یک گلدان کریستال یا قطعات دکوراتیو نقره روی پیش بخاری شومینه بهره برید. هر عنصر کوچک اما پرتلالو و درخشان را به دکوراسیون خانه خود وارد سازید می تواند به نحو چشمگیری موثر واقع شود.


  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • پریسا پیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی