مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

مبتکران صنعت سکویا

پارکت و لمینت

  • ۰
  • ۰

با وجود اینکه گفته شده کفپوش لمینت تا حد زیادی در مقابل خش مقاوم هست ولی باقی ماندن گرد و خاک، مو یا اشغال بر سطح اون برای مدت طولانی می تواند منجر به ایجاد خش شود. برای جلوگیری از بروز همچین اتفاقی توصیه می کنیم سطح لمینت را به طور منظم جارو کنید. همچنین می توانید از سر نرم جاروبرقی برای تمیز کردن گرد و خاک و آشغال از روی سطح لمینت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید سری اصلی جاروبرقی می تواند به کف آسیب برساند.

بعد از جاروب کردن سطح لمینت با کمک یک سطل آب گرم و یک طی با سری نرم می توانید تمام لکه ها و کثیفی های سطح لمینت را کاملا تمیز و براق کنید. در پایان کار حتما به خاطر داشته باشید که سطح را با یک دستمال خشک کاملا عاری از رطوبت کنید تا به لمینت شما آسیبی وارد نشود.

یک توصیه برای پاک کردن کفپوش لمینتی که کپک زده و تیره شده است، استفاده از سرکه رقیق شده با آب است. مخلوط سرکه و آب که به خوبی رقیق شده است را با کمک آب پاش بر سطح کفپوش خود اسپری کنید و سپس با کمک دستمال آن را خشک کنید. فقط به خاطر داشته باشید تمام سطح را به یکباره با محلول سرکه رقیق شده اسپری نکنید. زیرا شما باید به سرعت کفپوش آغشته به سرکه را خشک کنید و بعد سراغ بخش جدید کفپوش بروید.

به خاطر داشته باشید هرگز از شوینده های قوی برای نظافت لمینت استفاده نکنید. زیرا علاوه بر باقی گذاشتن آثار لک بر روی کفپوش، موجب آسیب زدن بر سطح آن خواهند شد. برای این منظور علاوه بر آب داغ، می توانید از شوینده های مخصوص لمینت استفاده کنید.

این روزها با وجود نسل جدید کفپوش‌های چوبی همه در انتخاب رنگ، طرح و اندازه کفپوش مورد نیاز خود انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارند. این کفپوش‌ها نسبت به پارکت دوام بیشتری دارند، به راحتی و بدون نیاز به چسب روی زمین نصب می‌شوند و برای محیط‌های اداری و خانه‌ها قابل استفاده هستند.




  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • پریسا پیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی